Як безкоштовно отримати трафік на свій сайт?

Одним із варіантів безкоштовного трафіку є рекомендаційний трафік. Даний підхід у багатьох випадках має більшу результативність, ніж платна реклама, працює практично відразу після створення сайту та не вимагає жодних інвестицій.

Cтворення "посилання-репосту"

Ідея досить проста! Вона полягає у створенні "посилання-репосту" на вашому сайті. Функціонал цього посилання полягає в тому, що Ваш задоволений клієнт (по вашому проханні) може, натиснувши на нього, в "один клік" розмістити публікацію вашого сайту у своїх соціальних мережах, наприклад, на Facebook, підписавши при цьому рекомендаційну фразу.

 

 

Таким чином, усі друзі вашого клієнта дізнаються про Вас, а ще й у рекомендаційному контексті.

Багато хто не оцінює цей простий підхід, який може на початку створити суттєвий трафік нових клієнтів у Ваш бізнес, особливо, якщо ви будете використовувати його системно.

Самі ж "посилання-репосту" автоматично з'являються у всіх публікаціях у вашому блозі, а щодо розміщення на сторінці, ми допоможемо Вам їх розмістити.

 

Декілька переваг рекомендаційного трафіку

✓ Довіра. Рекомендації від друзів або знайомих часто зарекомендовують себе як один з найбільш довірених джерел інформації для потенційних клієнтів. Коли люди бачать, що їхні друзі рекомендують ваш бізнес, вони можуть бути більш нахильними спробувати ваши продукти або послуги.

✓ Охоплення аудиторії. Рекомендації можуть допомогти досягти ширшої аудиторії, особливо якщо ви маєте клієнтів з активною соціальною мережею або великим колом знайомих.

✓ Безкоштовний трафік. Рекомендації не потребують фінансових витрат. Це може бути особливо корисно для стартапів або невеликих бізнесів з обмеженим маркетинговим бюджетом.

✓ Ефективність. Висока актуальність рекомендацій дозволяє досягти потенційних клієнтів в момент, коли вони можуть бути зацікавлені у вашому продукті або послузі.

✓ Взаємодія: Рекомендаційний трафік може залучати більше взаємодії, так як потенційні клієнти можуть бути зацікавлені не лише у продукті, а й у знайомстві з особистим досвідом клієнта, який рекомендує.