Як безкоштовно отримати трафік на свій сайт?
Одним із варіантів безкоштовного трафіку є рекомендаційний трафік. Даний підхід у багатьох випадках має більшу результативність, ніж платна реклама, працює практично відразу після створення сайту та не вимагає жодних інвестицій.
Cтворення "посилання-репосту"
Ідея досить проста! Вона полягає у створенні "посилання-репосту" на вашому сайті. Функціонал цього посилання полягає в тому, що Ваш задоволений клієнт (по вашому проханні) може, натиснувши на нього, в "один клік" розмістити публікацію вашого сайту у своїх соціальних мережах, наприклад, на Facebook, підписавши при цьому рекомендаційну фразу.
Таким чином, усі друзі вашого клієнта дізнаються про Вас, а ще й у рекомендаційному контексті.
Багато хто не оцінює цей простий підхід, який може на початку створити суттєвий трафік нових клієнтів у Ваш бізнес, особливо, якщо ви будете використовувати його системно.
Самі ж "посилання-репосту" автоматично з'являються у всіх публікаціях у вашому блозі, а щодо розміщення на сторінці, ми допоможемо Вам їх розмістити.
Декілька переваг рекомендаційного трафіку
✓ Довіра. Рекомендації від друзів або знайомих часто зарекомендовують себе як один з найбільш довірених джерел інформації для потенційних клієнтів. Коли люди бачать, що їхні друзі рекомендують ваш бізнес, вони можуть бути більш нахильними спробувати ваши продукти або послуги.
✓ Охоплення аудиторії. Рекомендації можуть допомогти досягти ширшої аудиторії, особливо якщо ви маєте клієнтів з активною соціальною мережею або великим колом знайомих.
✓ Безкоштовний трафік. Рекомендації не потребують фінансових витрат. Це може бути особливо корисно для стартапів або невеликих бізнесів з обмеженим маркетинговим бюджетом.
✓ Ефективність. Висока актуальність рекомендацій дозволяє досягти потенційних клієнтів в момент, коли вони можуть бути зацікавлені у вашому продукті або послузі.
✓ Взаємодія: Рекомендаційний трафік може залучати більше взаємодії, так як потенційні клієнти можуть бути зацікавлені не лише у продукті, а й у знайомстві з особистим досвідом клієнта, який рекомендує.
Одним із варіантів безкоштовного трафіку є рекомендаційний трафік. Даний підхід у багатьох випадках має більшу результативність, ніж платна реклама, працює практично відразу після створення сайту та не вимагає жодних інвестицій.
Cтворення "посилання-репосту"
Ідея досить проста! Вона полягає у створенні "посилання-репосту" на вашому сайті. Функціонал цього посилання полягає в тому, що Ваш задоволений клієнт (по вашому проханні) може, натиснувши на нього, в "один клік" розмістити публікацію вашого сайту у своїх соціальних мережах, наприклад, на Facebook, підписавши при цьому рекомендаційну фразу.
Таким чином, усі друзі вашого клієнта дізнаються про Вас, а ще й у рекомендаційному контексті.
Багато хто не оцінює цей простий підхід, який може на початку створити суттєвий трафік нових клієнтів у Ваш бізнес, особливо, якщо ви будете використовувати його системно.
Самі ж "посилання-репосту" автоматично з'являються у всіх публікаціях у вашому блозі, а щодо розміщення на сторінці, ми допоможемо Вам їх розмістити.
Декілька переваг рекомендаційного трафіку
✓ Довіра. Рекомендації від друзів або знайомих часто зарекомендовують себе як один з найбільш довірених джерел інформації для потенційних клієнтів. Коли люди бачать, що їхні друзі рекомендують ваш бізнес, вони можуть бути більш нахильними спробувати ваши продукти або послуги.
✓ Охоплення аудиторії. Рекомендації можуть допомогти досягти ширшої аудиторії, особливо якщо ви маєте клієнтів з активною соціальною мережею або великим колом знайомих.
✓ Безкоштовний трафік. Рекомендації не потребують фінансових витрат. Це може бути особливо корисно для стартапів або невеликих бізнесів з обмеженим маркетинговим бюджетом.
✓ Ефективність. Висока актуальність рекомендацій дозволяє досягти потенційних клієнтів в момент, коли вони можуть бути зацікавлені у вашому продукті або послузі.
✓ Взаємодія: Рекомендаційний трафік може залучати більше взаємодії, так як потенційні клієнти можуть бути зацікавлені не лише у продукті, а й у знайомстві з особистим досвідом клієнта, який рекомендує.